day 1 in suriname - Reisverslag uit Stolk Buiten, Suriname van WhitneySu - WaarBenJij.nu day 1 in suriname - Reisverslag uit Stolk Buiten, Suriname van WhitneySu - WaarBenJij.nu

day 1 in suriname

Blijf op de hoogte en volg

30 Juli 2016 | Suriname, Stolk Buiten

Okaay ben een beetje lui geweest met verhaaltjes schrijven. Dus nu komen wat verhaaltjes

De vliegreiss.

De vliegreis was echt saai. Ik heb de meeste uren weten te killen door te slapen. Maar wist echt niet wat ik die 9 uur moest doen. Ik heb even getekend maar dat was ik snel zat. Omdat ik nog iets te veel zenuwen had met het vliegen was ik bang dat ik misselijk zou worden als ik zou gaan lezen. Dus dat had ik ook niet gedaan. En de films die ze draaien in het vliegtuig waren niet zo leuk en ik had de helft gemist door het slapen. Ik zie al op tegen de vliegreis terug naar nederland.

De reis begon al leuk met vertraging. Stond al lekker optijd in de rij voor het boarden wat op dat moment nog 20min zou duren. En dat wachten werd uiteindelijk een uur. Ik kreeg last van mn rug en raakte geirriteerd. we mochten eindelijk het vliegtuig in. Ik zat op mn plekje en ik wist dat ik naast een vreemde moest gaan zitten.

Ik zag mensen aan komen lopen. Ohh kom jij naast mij zitten?? , nee die ging ergens anders zitten. Nog iemand aanlopen. Ohh kom alsjeblieft NIET naast me zitten. Yes hij ging ergens anders zitten. Toen kwam er nog een man aanlopen en ik dacht please not you please not you en ja hoor hij kwam naast me zitten. F*ck.

Hij zich netjes voor stellen terwijl ik al eigenlijk niks wilde zeggen. En er kwam een walm van zn gezicht af. Uit zn mond of gewn zn geur. Het stonk!! Ik dacht moet ik hier serieus 9 uur naast gaan zitten?! Ik ga misselijk worden i wont survive. Ik heb de hele reis bijna niet zn kant op gekeken. Ik heb deze man gewn de hele reis genegeerd.

Terwijl ik op momenten door had dat hij tegen me wilde praten deed ik net of ik het niet door had en dat ik hem niet hoorde. ik had ook de hele reis mijn oordopjes in ook al luisterde ik af en toe geen muziek. Lief he

Het eten in het vliegtuig was niet te eten. De eerst keus was kip of vis. Omdat ik niet misselijk wilde worden koos ik kip. Dit was echt smerig. Het is dat ik honger had maar het was echt niet te eten. De man naast me (nederlandse) zat helemaal te genieten. Ik dacht echt hoe kan je dit eten.

Later nog een ronde. Je had geen keus er was alleen nasi. Net zo smerig gadver. Kan het vergelijken met ziekenhuis food of instant food het was gewn niet lekker het was rijst met 1 stukje kip in het midden in een kerrie sausje. En natuurlijk de man weer naast mij smullen. Ben blij dat ik zelf koekjes mee had.

Eindelijk geland moest ik nog mn toeristenkaart halen om suriname officieel binnen te komen. 1 lange rij. Dit gaat nog wel even duren dacht ik. Mensen dringen voor. Ik raak geirriteerd. Kom ik bij het loket aan staan er 2 rijen. Whitney kiest voor de korte rij en ofcourse de vrouw die achter het loket zat was super sloooooooooommm. Toen ik uiteindelijk klaar was waren er echt 10 mensen die achter mij stonden al eerder klaar dan ik. Lekker dan.

Eindelijk klaar en kon ik mn bagage pakken en naar buiten. Soraya en haar vriend stonden al te wachten. Ik was echt heel moe. Het was half 10 surinaamse tijd maar half 3 nederlandse tijd. In de auto heb ik geslapen. Het was ook ongv nog anderhalf uur rijden naar soraya dr huisje.

Uiteindelijk ging ik half 1 surinaamse tijd slapen en half 6 nederlandse tijd. Het was een lange dag.

  • 30 Juli 2016 - 19:08

    Penny:

    Hahahahha awwwwh winnie toch
    Maar ik heb echt gelachen met je verhaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Stolk Buiten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2016

fotodagje

01 Augustus 2016

dagje water

01 Augustus 2016

uit eten

30 Juli 2016

dag 5 wasdag

30 Juli 2016

day 4 suriname

Actief sinds 24 Juli 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 3130

Voorgaande reizen:

24 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: