vliegen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van WhitneySu - WaarBenJij.nu vliegen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van WhitneySu - WaarBenJij.nu

vliegen

Blijf op de hoogte en volg

24 Juli 2016 | Nederland, Schiphol

Nou daar ga ik dan.
Vol stress de eerste keer vliegen in 10 jaar. De nacht ervoor goed geslapen. Maar werd wakker met zenuwen

Heb ik wel alles. Heb ik niet te veel bij me. Wat als ik het allemaal op schiphol niet kan vinden. Waar moet ik heen als ik in su ben. Overleef ik de vliegreis wel. Miljoenen gedachten. Moest het ook ff uitjanken toen carrera mn goed bedoelde geld niet wilde aannemen. Hahaha. Maar ik zit nu te wachten tot ik het vliegtuig in mag.

Ik zie al op tegen de hitte die ik daar ga ervaren. Maarr ik ga op vakantieee.
Ik ga proberen de leuke verhalen te schrijven hier zodat jullie ook een beetje mee kunnen genieten.

See you in 22 daysss❤️❤️

  • 24 Juli 2016 - 22:23

    Kimmie:

    Whitney!!!!
    Alles komt goed. Vind t al heel stoer van je dat je dit doet en vooral in deze onzekere tijd in de maatschappij.
    Denk je dat jij als enige aant stressen ben? Ik ben hier ook aant stressen of m'n zusje wel levend uit het vliegtuig komt ^-^ omg!..

    Veel plezier met je dinnetje. En succes met slangen, ratten, spinnen etc.
    Xxxxxx

  • 27 Juli 2016 - 07:53

    Henna:

    Hai Whitney. Ben blij dat alles goed is gegaan. Was even bezorgd om je visum. Dani vertelde dat het kantoor in Suriname al om half 8 sluit. Ben blij dat het allemaal is gelukt. En nu genieten van je vakantie met Soraya. Ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2016

fotodagje

01 Augustus 2016

dagje water

01 Augustus 2016

uit eten

30 Juli 2016

dag 5 wasdag

30 Juli 2016

day 4 suriname

Actief sinds 24 Juli 2016
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 3142

Voorgaande reizen:

24 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: