day2 suriname - Reisverslag uit Stolk Buiten, Suriname van WhitneySu - WaarBenJij.nu day2 suriname - Reisverslag uit Stolk Buiten, Suriname van WhitneySu - WaarBenJij.nu

day2 suriname

Blijf op de hoogte en volg

30 Juli 2016 | Suriname, Stolk Buiten

Ik had best goed geslapen en ik had een ventilator thankgod. Werd alleen vroeg wakker door een hinderlijke kat en honden die aan het blaffen waren. Ik was rond half 9 wakker. Soraya en rafael waren ook al vroeg wakker. Soraya moest nog wat zaakjes regelen en we gingen even rondrijden. Zijn rond half 12 de deur uit gegaan. Moest ook weer ff wennen aan de koude douches. Want hier hebben ze alleen koud water maar naar een tijdje went het wel. Je staat er alleen echt niet onder haha.

We zijn naar de mall geweest. Hebben daar even rond gelopen. Herkende de mall nog van de vorige keer dat ik in su was. En ze hebben meer bekende winkels dan ik dacht. Ze hebben een intertoys en zelfs een blokker who wouldve thought.

De omgeving hier is niet echt zoo mooi. Er zijn nog veel lelijke uit elkaar vallende huizen hier. Had er ook niet veel van verwacht maar je ziet weinig mooie huizen. En dat is wat je alleen maar ziet als je op de weg bent tenzij je ver gaat rijden dan heb je een mooi uitzicht

Daarna zijn we naar de moeder van soraya geweest. Dit was ook zeker een uur rijden. In suriname is het normaa dat je overal een tijdje over doet. Een uur rijden is voor hun daar niet lang.

Soraya heeft een lieve moeder and the cutest little brother. Hij wordt 2 over een week. Daar gezellig een paar uurtjes zitten kletsen. We gingen naar haar moeder om nog wat kleren van soraya op te halen. En halverwege de terug weg kwamen we er achter dan we de kleren waren vergeten. Handigg. We zijn die avond pindasoep gaan eten bij een restaurantje. Het was echt de meest lekkere pindasoep die ik ooit heb gegeten. Daarna zijn we naar de film geweest we hebben Tarzan gekeken. Leuke film.

Thuis aangekomen gelijk mn bed in ik was kapott!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Stolk Buiten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2016

fotodagje

01 Augustus 2016

dagje water

01 Augustus 2016

uit eten

30 Juli 2016

dag 5 wasdag

30 Juli 2016

day 4 suriname

Actief sinds 24 Juli 2016
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 3139

Voorgaande reizen:

24 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: