fotodagje - Reisverslag uit Stolk Buiten, Suriname van WhitneySu - WaarBenJij.nu fotodagje - Reisverslag uit Stolk Buiten, Suriname van WhitneySu - WaarBenJij.nu

fotodagje

04 Augustus 2016 | Suriname, Stolk Buiten

Dinsdag zijn we de stad in geweest. Ik wilde graag naar palmentuin en naar het 1❤️su beeld. Eerst gingen we naar een drogist om een afterbite te halen. Want de onzichtbare muggen hier vinden mn benen lekker en ik ga bijna dood van de jeuk, maar omdat ik mn benen niet wilde verminken door het krabben ging ik voor de afterbite. Die niet echt optimaal werkt want de jeuk blijft maar heel even weg. Heb al een paar slapenloze nachten gehad hierdoor.

Daarna gingen we aan de waterkant telo met bakkeljauw en kip eten. Ben normaal niet zo dol op cassave maar ze hadden hier een zoete variant en die was wel heel lekker. Daarna hebben we wat fotos gemaakt alleen het weer werkte op dat moment niet echt mee. Heb dus helaas geen zonnige fotos voor jullie.

Niet veel later begon het te plensen. We zijn toen in het casino gaan schuilen gheheh. En ik ben gewn een ongelukkig kind. We gingen maar 20 srd gebruiken. Whitney verlies alles en jaa hoor soraya wint er gewn ff 20 srd bij. Not faiirrrr!!