day 4 suriname - Reisverslag uit Stolk Buiten, Suriname van WhitneySu - WaarBenJij.nu day 4 suriname - Reisverslag uit Stolk Buiten, Suriname van WhitneySu - WaarBenJij.nu

day 4 suriname

Blijf op de hoogte en volg

30 Juli 2016 | Suriname, Stolk Buiten

Woensdag

We hebben een lazy ochtend gehad. Dat scheelt soraya en ik love our lazy moments. Ik wilde graag knippa hebben dus we zijn met de taxi de stad in geweest. Heerlijke knippa gekocht. Schaafijs gegeten. Winkeltjes bekeken en weer naar huis gegaan. We waren eerst van plan om bruine bonen te gaan eten maar uiteindelijk van plan veranderd toen we chinese dingen op facebook zaten.

Mensen in su zijn vaag. Het restaurant waar we wilde bestellen had op hun website staan dat ze ook thuis bezorgen. Wij dachten handig. Soraya zei al laten we voor de zekerheid vragen of ze wel bezorgen je weet het maar nooit met de mensen in su. Dus wij bellen. Bezorgen jullie ook? Zegt die vrouw aan de telefoon nee?! Ik dacht echt really?!! Het staat op jullie site.

Maargoed uiteindelijk is het neefje van rafael voor ons op de scooter gegaan en hebben we hem wat geld voor zn bezine gegeven. We hadden natuurlijk ook weer veeeeel te veeeeel eten. Maar het was lekker.

Ik had die dag nog steeds last van mn jetlag dus was moe. Ben om 21:30u in slaap gevallen zonder dat ik het door had.

  • 30 Juli 2016 - 08:12

    Agnes Sparendam:

    Whitney hhheeellpppp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Stolk Buiten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2016

fotodagje

01 Augustus 2016

dagje water

01 Augustus 2016

uit eten

30 Juli 2016

dag 5 wasdag

30 Juli 2016

day 4 suriname

Actief sinds 24 Juli 2016
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 3121

Voorgaande reizen:

24 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: