day 3 in suriname - Reisverslag uit Stolk Buiten, Suriname van WhitneySu - WaarBenJij.nu day 3 in suriname - Reisverslag uit Stolk Buiten, Suriname van WhitneySu - WaarBenJij.nu

day 3 in suriname

30 Juli 2016 | Suriname, Stolk Buiten

Dinsdag

Deze dag zouden we gaan zwemmen.
we Zijn die ochtend nog naar verschillende winkels geweest voor een zwemoutfit voor soraya. Want door de pregnant belly paste haar oude tankini niet meer. Dat was een buiktruitje geworden. Haha
Uiteindelijk hadden we wat gevonden.

We gingen naar parabello. Een creek waar je ook kon ziplinen. Super excited natuurlijk want heb altijd wel een keer willen ziplinen. Maar door de regen en onweer ging dat helaas niet door.

We zijn nog wel gaan zwemmen in de creek. Water was warmer dan ik dacht en we zijn daar een paar uurtjes gebleven. Onderweg nog bami gehaald om daar te eten.

Die dag hebben we verder niet veel meer gedaan. Op de terugweg in de auto heb ik geslapen en eenmaal thuis ook nog een paar uurtjes geslapen. Denk dat ik toch last had van een jetlag. Ik was zooo moe. De hele dag al eigenlijk. De volgende dag zou de vriend van soraya naar zn werk gaan.

Hij werkt in een hotel in een mijngebied. Het is een paar uur rijden hier vandaan en hij werkt daar dan 2 weken. Dus hij is 2 weken weg en 1 week thuis, 2 weken weg en 1 week thuis. En woensdag ging hij weg. Hij komt over 2 weken weer terug.

Soraya vond het heel jammer natuurlijk. Maar ik was wel toe aan wat sistertime. En ik kon natuurlijk niet helpen om me af en toe a third wheel te voelen tussen deze 2 tortelduifjes.

• 30 Juli 2016 - 08:07

Agnes Sparendam:

Leuk hoor whitney al die berichtjes en fotootjes voel mij hierdoor ook een beetje op vakantie.